OMK

Protokolláris szempontból először Kínában használtak névjegykártyákat. A beazonosításon kívül a kártya mérete jelezte annak tulajdonosának a rangját is. Volt akinek akkora névjegye volt, mint egy ajtó és ketten vitték előtte, ha ment valahová.
Ma az üzleti életben a névjegy átadása már helyettesítheti a bemutatkozást is. Egy jó névjegykártya önmagában még nem fog sikert hozni a vállalkozásunknak, de mindenképp segíti azt. Minden új kapcsolatfelvételnél a legfontosabb az első benyomás. Az átlagos kártyák nem különböztetnek meg bennünket a versenytársaktól, így az ügyfelek emlékezetében sem maradunk meg.
Szükség van tehát egy formabontó névjegyre. Egy olyanra, ami senki másnak nincs. Amelyről tudjuk, hogy bárkinek is adjuk oda, nem fog a szemétben landolni.
Sokan úgy tervezik névjegyüket, hogy az vicces, figyelemfelkeltő, esetleg praktikus legyen. A legjobb, ha valamilyen formában utal a tulajdonosa foglalkozására.
Anyagát és formáját tekintve a téglalap papíron kívül ma már találkozhatunk USB-vel, játék figurával vagy egyéb reklámtárggyal is, melyek a névjegy funkcióját töltik be.
Nem kell tehát leragadnunk az unalmas 9×5 cm-es név, cím és telefonszám kombinációnál. Csak arra figyeljünk, hogy a névjegy jól olvasható legyen.
Legyünk merészek úgy, mint azok, akik a következő 10 névjegyet kitalálták:

Jóga névjegykártya

Jóga névjegykártya

Fotós névjegykártya

Bortermelő névjegykártya

Válóperes ügyvéd

Fogorvos névjegykártya

Hajszobrász névjegykártya

Építész névjegykártya

Legós névjegykártya

Bicikliszerviz

Ötletek névjegy / névjegykártya / névjegykártyák / üzlet / vállalkozás /

Comments

Comments are closed.