OMK

Ön, mint cégvezető gondolja végig a következő statisztikai adatokat: azoknak a vásárlóknak, akik valamilyen promóciós ajándékot kaptak egy vállalattól, az 52%-a úgy nyilatkozott, hogy az adott cég jobb benyomást kelt benne, mint mielőtt megkapta az ajándékot; továbbá ezeknek az embereknek közel 40%-a napi szinten is használja a reklámajándékot.
Érdemes-e, tehát reklámajándékokba fektetni pénzét? Persze, hiszen a megtérülés azonnali és tartós! Olyan ez, mint egy hosszú távú befektetés, a trükk csak annyi, hogy jól kell választania és időzítenie!

Reklámajándékok

Hosszú ideig megtartják a reklámajándékot, ami segíti a márkát
Amikor a vevők kapnak egy ajándékot, sokáig (a legtöbben egy évnél is tovább) tárolják és használják is azt. Ez növeli a márka ismertségét, mivel a használó személy környezetében is többen megismerkednek a céggel, mikor látják, hogy a logózott tollat, esernyőt, vagy bögrét használja.

Egy promóciós termék felerősíti a pozitív érzéseket a céggel kapcsolatban, így többet fognak ott vásárolni
Mindenki szereti, ha ingyen kap valamit, még akkor is, ha azon valamilyen cég márkajelzése szerepel. Kompromisszumot köt és ha hasznosnak találja, szívesen használja azt a mindennapokban. Miután pedig nap mint nap a kezébe veszi a tárgyat és látja rajta a logót, valószínűleg többször is vissza fog térni oda, ahol ezt kapta.

A reklámajándékok gyakran olcsóbbak, mint más típusú reklámok
Egy kampány során kevesebbe kerülhet, és jobban meg is térülhet egy promóciós ajándék, mint például egy tv reklám, vagy egy óriásplakát. Az olyan típusú reklámokat ugyanis, amiket az ügyfél lát (a televízióban) vagy hall (a rádióban) könnyen elfelejti. Ha viszont lát egy ilyen reklámajándékot a barátjánál vagy a családtagjánál, akkor azt úgy értelmezi, hogy van oka bízni az adott vállalatban. Hiszen mások is szeretik, miért ne próbálná ki?

Rengeteg reklámtárgy közül válogathat (például a Profireklám csapatától)
Nagyon sok, különböző promóciós termék létezik. A leggyakoribbak talán a már említett bögrék, tollak, vagy esernyők, de léteznek olyanok is, melyek esetleg jobban kapcsolódnak a cége tevékenységéhez. Különböző témát vagy vállalati eszmét lehet általuk közvetíteni az ügyfelek felé. Egy biztosító társaság például ajándékozhat biztonsági termékeket (lakatot vagy kis bicskát). Egy utazási iroda adhat nyaraláshoz szükséges tárgyakat (strandlabdát, hűtőszatyrot, stb.). Egy számítástechnikával foglalkozó vállalkozás logózott pendrive-ot. Az olyan vállalatok pedig, akik azt szeretnék megmutatni, hogy mennyire törődnek a környezettel, ajándékozhatnak újrahasznosított papírból készült jegyzetfüzetet, vagy BPA mentes kulacsot is.

Egyéb ajándék / marketing / promóció / reklámajándék / reklámtárgy /

Comments

Be the first to write a comment.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.